Změna je život

 


Život se mi doslova obrátil vzhůru nohama. V říjnu jsem se přihlásila do kurzu Alchymie Tvého poslání a věnovala jsem se sama sobě. Mému vnitřnímu světu. 
Utvrdila jsem se v tom, že mě baví tvořit digitální obsah a rozšířila jsem si své obzory. Vykročila jsem za hranice mé komfortní zóny. Moje sociální bublina praskla. Zjistila jsem, že je stále mnoho lidí, kteří o bezodpadovém životě neslyšeli. Pro mě byl a je bezodpadový život formou, jak objevit sama sebe a zjistit, co mě baví. A ráda budu své rady, typy, triky předávat dál...

....Jenže to není vše! Začala jsem se věnovat mnohem silněji seberozvoji ve všech možných tématech, zdraví, józe, time managementu a dalším tématům. Je až podivuhodné, že právě bezodpadový život mě přivedl na cestu seberozvoje. Život je nevyzpytatelný a plný inspirace. 😉

Znáte film YesMan s Jimem Carreym? Tak já říkám svému životu ANO! Přijímám hozenou rukavici a jdu tvořit. 

Nejdůležitější a zároveň nejtěžší je si přiznat, že JÁ JSEM ODPOVĚDNÁ za svůj život. Nikdo jiný za mě nerozhoduje. Moc mě oslovila slova Petra Casanovi: "Když svůj život budeš řídit Ty, následky si poneseš Ty. Když Tvůj život budou řídit jiní lidé, následky si poneseš také Ty." 

Pojďme tedy spravovat a žít naše životy! 

A pokud chceš i ty sama říct svému životu ANO a jít si za svými sny - Přijde se k nám do skupinky. 👋

KLIKNI ZDE 


Komentáře

Oblíbené příspěvky