Je to jen souhra náhod, nebo jsme si vše do života přitáhli sami?

 


Vždy když si prohlížím fotografie a narazím na tu, kterou se právě koukáte výše, musím se zamyslet "Opravdu má pro nás vesmír všechno připravené?

Já vím, fotka není moc kvalitní. Vznikla jako momentka, když jsem se probudila jedno léto pod širým nebem. V tu noc a brzy k ránu bylo možné spatřit Venuši a Mars, jedna z planetek je zachycená. A proto mě přivádí k zamyšlení k vesmíru. 

Existují v našem vesmíru náhody? Nebo tím, že myslíme na různé věci, vysíláme signál a díky tomu si je přitahujeme do života? 
Osobně mám pár menších příhod, kdy jsem si něco přála a pak potkávala ty "správné náhody" - billboardy, lidi, které jsem 100 let neviděla a teď mě dokázali nasměrovat... 

...Ale nikdy nezapomenu na historku mého kamaráda. Jednou když se hodně nudil, brouzdal internetem a hledal nějakou novou úvodní fotku na FB. Do strejdy Googla zadal jen "beautiful nature" a dle jeho slov si vybral ten nejlepší a nejhezčí obrázek, který byl k mání. Pár lidí (včetně mě) se ho ptalo, kde to fotil 😀... ale jak sám přiznává, absolutně netušil... až jednou... 

Rozhodl se odcestovat na Altaj z vesnice Tjungur k jezeru Kucherla. K jeho překvapení ho čekal, tento výhled... 

Byla to jen náhoda, že si udělal výlet do oněch míst? Nebo tím, že každý den, kdy otevřel svůj facebookový profil, myslel na jezero Kucherla a nevědomky tak poslal přání do vesmíru? 
A ten už ho pak nasměroval těmi správnými kroky? Poslal mu do života ty správné příležitosti, aby se tam dostal? 

Jak už jsem psala v předchozím článku - prostředí má obrovský vliv na naši mysl a tvoření. 

Posdílej do komentářů, jak to vnímáš ty? Byla to jen shoda okolností? Souhra náhod? Nebo skutečně, tak usilovně vysílal myšlenku, která se nakonec zhmotnila? 


A pokud chceš i ty sama zažít podobné příhody, dosáhnout svých snů, cílů a žít. Přijde se k nám do skupinky

KLIKNI ZDE 



Komentáře

Oblíbené příspěvky