Vychytávka na bezobalové nákupy

Všichni, kdo chodí nakupovat do bezobalových obchodů vědí, že si musí nákupy plánovat, aby měli s sebou všechny potřebné krabičky, pytlíčky a dózičky. 

Jenže! Na začátku léta mě oslovilo Bezobalu.org  s rozhovorem  o mých zvyklostech v oblasti bezobalového nakupování. Otázky a odpovědi mě dovedly k zamyšlení, že si vlastně až moc komplikuji život. Pokaždé se zodpovědně připravuji a pak mám přeplněný batoh a tašky.... 

Ale také nosím do práce krabičky s obědem. Máme v práci myčku, takže chvilku zabere než se naplní a mě se tam hromadí krabičky od obědů, které pak musím nosit prázdné domů... 

A co tahle to spojit? Ušetřím si dvojité tahání prázdných krabiček. Stejně v 90 % případech chodím na nákupy po práci. Přece jen mám bezobalovou prodejnu asi kilometr od pracoviště. 


Vzhledem k tomu, že mám myčku i doma, tak je úplně jedno, jaké potraviny, případně drogerii, do těchto krabiček odeberu, protože myčka vše důkladně vymyje a já se nemusím bát kontaminace. 


A jak si usnadňujete nákupy vy? 

Komentáře

Oblíbené příspěvky